Logo Frederiksgård Skole

Samarbejdet om elevens læring og trivsel

Samarbejdet om elevens læring og trivsel:

Forældre- og skole/hjemsamarbejdet på Frederiksgård Skole/KKFO har til formål at fremme dialogen mellem skole/KKFO og hjemmet: At sikre et godt samarbejde, så den enkelte familie har oplevelsen af en tryg skolehverdag og en god kommunikation mellem skole og hjem til gavn for samarbejdet omkring elevens trivsel, læring og udvikling.

Vi fokuserer på forældreinddragelse og elev-medinddragelse (barnets stemme) og samarbejdet mellem skole/KKFO og forældrene bygger på ønsket om en ligeværdig dialog, baseret på åbenhed, tillid og gensidig respekt mellem skole/KKFO og hjem.

Vi kommunikerer via AULA, Meebook, i ugeplan, kontaktbog/postkasse-mappe, og vi afholder individuelle trivselssamtaler og fælles forældremøder.