Genhusning udskudt til sommerferien

Genhusning på Otto Busses Vej udskydes igen

Genhusning på Otto Busses Vej udskudt til sommer!

Genhusning på Otto Busses Vej er blevet udskudt til sommerferien - 2024!

Kære Forældre

Den forventede genhusning af indskoling og mellemtrin på Otto Busses Vej 43, 2450 Kbh. SV., som skulle udføres i løbet af kommende påske, er blevet udskudt til sommeren 2024.

På grund af manglende tekniske forhold omkring byggetilladelse/ibrugtagnings tilladelse som udestår på OBV, samt forsinkelse i opstart af byggesag på Frederiksgård Skole/KKFO, er det besluttet at kommende genhusning på OBV og opstart af byggesag på Frederiksgård Skole/KKFO udskydes igen.

Det betyder at alle klasser bliver, og afslutter deres skoleår 2023/2024 på Frederiksgård Skole/KKFO, Ørholmgade 8.

Så snart en ny opdateret tidsplan for genhusning på OBV og opstart af byggesag på Frederiksgård Skole/KKFO er på plads, vil der kommer yderligere orientering.

Ledelse og personale på Frederiksgård Skole/KKFO

Se video fra pavillonerne på Otto Busses Vej via dette link:

Dokumenter mediebibliotek

Nyhedsbrev Byggeri Kbh OBV 170124.pdf

Shape Created with Sketch.